№ з\п | Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти | Термін проведення | Цільова група, аудиторія |
1. | Діагностика |
1.1 | Експертне опитування вчителів щодо: -виявлення дітей, схильних до асоціальної поведінки (складання картотеки); -виявлення дітей схильних до пропусків уроків без поважних причин | Впродовж року | Вчителі, батьки |
1.2 | Оформлення соціального паспорту ліцею. | До 20.09.22. | Кл. керівники |
1.3 | Виявлення знань з проблеми: ВІЛ/СНІД, наркоманія, тютюнопаління (анкетування). | Листопад-Грудень | Учні середніх та старших кл. |
1.4 | Визначення обізнаності з проблеми торгівлі людьми | Квітень | Учні 9-11-х класів |
1.5 | Діагностика професійних інтересів та нахилів учнів 9-11-х класів | Січень | Учні 9-11-х класів |
1.6. | Виявлення рівня інформованості учнів щодо питань впливу на організм нікотину, алкоголю, наркотиків. (анкетування, опитування). | За планом | 4-11 кл. Кл. керівники Соц. педагог |
1.7 | Індивідуальна та групова діагностика учнів, батьків, вчителів за запитом. | Впродовж року | Учні,батьки (опікуни), вчителі |
1.8 | Вивчення соціально-побутових умов життя в сім’ях дітей-сиріт та ДПБП, СЖО. | Вересень Травень | ДС, ДПБП Кл.керівники |
1.9 | Визначення ціннісних орієнтацій учнів старших класів | Березень — квітень | Учні 10-11кл. |
1.10 | Здійснення діагностичного спостереження за учнями «групи ризику». | Впродовж року | Учні даної категорії |
1.11 | Проведення соціологічних досліджень за запитом та само запитом (добір інструментарію за змістом запиту). | Впродовж року | Соц. педагог |
1.12 | Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 1-х, 5-х,10-х класів. | Впродовж року | 1,5,10 кл. Кл. керівники |
1.13 | Відвідування уроків з метою дослідження відносин учнів та вчителів. | Впродовж року | 1-11 кл. Соц. педагог |
1.14 | Соціально-педагогічне дослідження у педагогічному колективі за запитом адміністрації. | Впродовж року | Педагоги |
2. | Профілактика |
2.1. | Контроль відвідування учнями школи. | Впродовж року | Соц. педагог Кл.керівники |
2.2 | Робота ШРПП. | За окремим планом | Члени ШРПП |
2.3 | Проведення ділових ігор, уроків-тренінгів. | Впродовж року | 1 – 11 класи Соц. педагог |
2.4 | Інформування учнів про ймовірні ризики та шляхи запобігання потраплянню в ситуацію торгівлі людьми. Проведення навчальних тренінгів з протидії торгівлі людьми | Впродовж року | Учні 7-11 кл. |
2.5 | Заходи для покращення мікроклімату в класних колективах | Впродовж року | Учні 1-11 кл. |
2.6 | Профілактика порушення прав та гідності дітей у закладах освіти: бесіди по класах (групові та індивідуальні) | Впродовж року | Учнів 5-11 кл. |
2.7 | Профілактика відхилень поведінки, ведення картотеки «важких» підлітків індивідуальна робота з ними | Впродовж року | Важковихову-вані учні |
2.8 | Соціально-педагогічна підтримка новоприбулих учнів | Впродовж року | |
2.9 | Формування бази даних дітей соціально-незахищених категорій. | Вересень | Кл. керівники |
2.10 | Тренінгові заняття з формування позитивної психологічної атмосфери, розвитку педагогічної рефлексії. | Впродовж року | Педколектив |
2.11 | Відвідування учнів батьків вдома та за місцем роботи. Проведення з ними бесід. | Вересень- Травень | Батьки 1-11 класів |
3. | Консультування |
3.1. | Консультування батьків за індивідуальним запитом за різною проблематикою. | Впродовж року | Батьки. |
3.2 | Індивідуальні консультації для педагогічних працівників | Постійно | Педагоги |
3.3 | Консультативна робота за потребою учнів | Постійно | Учні |
4. | Зв'язки з громадськістю |
4.1. | Організація зустрічей з представниками соціальної служби зайнятості та інших установ | Впродовж року | Соціальний педагог |
4.2 | Уточнення списків дітей з категорій, що знаходяться на обліку ССДМ | Впродовж року | Соціальний педагог |
4.3 | Співпраця з РЦСССДМ, КМСД, ЮП та ін. | Впродовж року | |
5. | Просвіта |
5.1. | Участь у роботі «Батьківського всеобучу» | За окремим планом | Батьки учнів 1–11 кл. |
5.2 | Проведення годин спілкування, профорієнтаційні ігри. | 1 раз на місяць | 1 – 11 класи Соц. педагог |
5.3. | Поновлення інформаційних стендів, виготовлення буклетів | Впродовж року | Соц. педагог |
6. | Організаційно-методична робота |
6.1. | Робота над планами. Узгодження планів. | Вересень | Соц. педагог |
6.2 | Складання та корекція банку даних (списків учнів, сімей різних категорій). | Вересень-Травень | Соц. педагог |
6.3 | Підготовка звітів та інформацій | Вересень-Травень | Соц. педагог |
6.4 | Складання аналітичного та статистичного звіту про виконану роботу за навчальний рік. | Травень | Директор, соц. педагог |
6.5 | Обробка результатів досліджень, написання звітів, висновків. | Вересень-Травень | Соц. педагог |
6.6 | Підготовка до проведення годин спілкування з учнями, тренінгів тощо з учнями, батьками, педагогами. | Впродовж року | Соц. педагог |
6.7 | Робота в бібліотеці, підвищення професійного рівня, самопідготовка. | Один раз на тиждень | Соц. педагог |
6.8 | Участь у семінарах, нарадах, засіданнях різного рівня в ліцеї. | Впродовж року | Соц. педагог |
6.9 | Участь в навчально-методичних семінарах та нарадах поза межами ліцею. | Впродовж року | Соц. педагог |
6.10 | Щоденне заповнення документації. | Постійно | Соц. педагог |